10 september 2010

Het begint al lekker op Blogger.com

Niet om het af te kraken hoor. Maar ik zit nu mijn eerste dag op Blogger.com en wat blijkt, ik krijg al meteen heel veel 503 Proxy Errors en 'Service Unavailable' meldingen terwijl ik bezig ben met het bewerken van het uiterlijk van mijn blog. Zo wil ik graag een Twitter-status in de sidebar toevoegen, maar dat lukt dus niet vanwege de Proxy Errors. Misschien ben ik wel gewoon net op de verkeerde dag begonnen...

Wel handig is dat ze je berichten om de zoveel tekens opslaan, veel beter dan bij WordPress. En om het gezijkmomentje dan maar af te sluiten. Google Chrome heeft vandaag (zomaar) ge-update, maar het is er niet slechter op geworden. Google Chrome '6.en nog veel meer getallen' is een versie die volgens mij voor het eerst een soort van 'UI update heeft gehad'. Het ziet er wat moderner uit!

1 opmerking:

  1. Ik heb al meer gehoord dat Chrome uit zichzelf update.

    Overigens heb ik je mailtje gehad, wat je in Chrome ziet, is een Chrome probleem. Er is wel wat mee te werken waarschijnlijk maar misschien ook niet, en vandaag ga ik er iig niks meer aan doen, te druk met andere dingen nu :)

    Leuk dat je weer aan het bloggen bent!

    BeantwoordenVerwijderen