10 september 2010

Dit is dan de start van mijn blog

De eerste keer dat ik een blog begin op Blogger. Met dit blog wil ik dan ook doorgaan, mijn vorige blogs op Wordpress.com waren niet zo'n succes. Waarschijnlijk omdat dat systeem, en al helemaal in vergelijking met Blogger, veel slomer werkt. Even voorstellen, ik ben Jimmy, een middelbare scholier die dit blog dus begonnen is. Op het moment dat ik dit schrijf, is er nog niemand die mijn blog kent. Hopelijk veranderd dat snel.

Op mijn blog ga ik commentaar (positief en negatief) leveren op dingen die mij interesseren of boeien. Zoals bijvoorbeeld het nieuwe systeem van Microsoft, 'Windows 8'. Dit is nog niet bekend gemaakt natuurlijk, maar als ik de eerste beta in verre toekomst ga downloaden lever ik daar een recensie op, commentaar dus. Ook een voorbeeld is een nieuwe browser, zoals de 'Oh zo veel belovende' Internet Explorer 9. Is die nou echt zoveel sneller, ik zal het in de toekomst zeggen. Ook over nieuwe Apple-producten lever ik mijn mening soms.

Ik wil ook graag wat berichten in het Engels doen, dus zo af en toe post ik een berichtje in het Engels, en mensen die er dan fouten in zien zitten, kunnen dat dan bijvoorbeeld melden in de reactie's. (Of niet natuurlijk, haha!). Hoe dan ook, ik ga dit blog intensief bijhouden naast een ander project waar ik mee bezig ben. Hier later meer over (hopelijk trekt dit geheime gedoe mensen aan, dan blijven ze het lezen en ben ik al wat populairder :P)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten