18 december 2010

Oké, het begint hier doods te worden...

Ja ik had misschien wat meer moeten updaten... Daar hebben jullie helemaal gelijk in! Echter heb ik wel heel veel te vertellen, namelijk dat ik al een tijdje bij Sims 3 Nieuws werk, en dat bevalt me beter dan prima. Verder heb ik het heel druk op school aangezien ik nu in 3 havo zit en het dus maar moeilijker en moeilijker wordt...

Verder ben ik heel erg benieuwd naar Windows 8. Microsoft heeft met Windows 7 zijn naam weer in daglicht weten te zetten, en dat mocht ook wel gebeuren, want Windows Vista was een volledige flop. Nou zit ik dat nieuws te volgen, en een betrouwbare bron vermeld dat Microsoft's nieuwe besturingssysteem een nieuwe GUI gaat krijgen, een andere dan Windows Vista en Windows 7 (Areo). De nieuwe GUI gaat volgens de bron 'Wind' heten en is volledig in 3D. Ik twijfel erg of dit gaat werken, en dat doet Microsoft zelf ook aangezien zij het een 'risicovolle gok' noemen, dat komt niet zeker over...

Hoe dan ook, volgens andere websites gaat Microsoft op de CES-beurs (begin Januari) een preview geven van Windows 8 gecombineerd met Windows 7 voor op Tablets. Ik ben erg benieuwd, zal mijn mening dus ook wel gaan geven in Januari :)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten