18 september 2010

Internet Explorer 9 Beta is een echte verbetering

Sinds de release van Internet Explorer 9 Beta ben ik de nieuwe Microsoft browser gaan gebruiken. Mijn verwachtingen stonden laag ingesteld, aangezien Internet Explorer 8 echt een groot drama was. Ik moet zeggen, ik ben blij verrast met deze browser. IE9 werkt op mijn (Windows 7 Professional 32-bit) laptop veel sneller dan Google Chrome. De op dit moment snelste stabiele browser die niet meer in Beta fase is.

De optie's zoals websites koppelen aan je taakbalk, zijn erg handig voor het opstarten van een van de meest gebruikte Social Networks, denk aan Twitter en Facebook. Of Photobucket e.d. Ik zal binnenkort nog een foto van de browser online zetten vanaf mijn laptop. Maar ik zit nu op een andere laptop (met Windows XP) waarop Internet Explorer 9 niet ondersteund word. Dus hieronder een tijdelijk 'gelekte' afbeelding van de browser.

Ik heb overigens nog geen crash gehad in Internet Explorer 9, dus voor degene die twijfelen, het is op Windows 7 een echte aanrader! En het was ook erg moeilijk een nog slechtere browser te maken dan Internet Explorer 8.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten